Dział: INTERNET

Dodano: Kwiecień 14, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Amerykańscy reklamodawcy wydają więcej w Internecie niż w telewizji

W ub.r. wydatki na reklamę internetową w Stanach Zjednoczonych pierwszy raz w historii miały wyższą wartość od wydatków na reklamę w telewizjach nadawanych naziemnie - wynika z raportu Internet Advertising Bureau i PwC.

W 2013 roku wydatki amerykańskich reklamodawców na kampanie online osiągnęły poziom 42,8 mld dol. Oznacza to wzrost o 17 proc. rok do roku. Wydatki internetowe przewyższyły inwestycje w reklamę w telewizjach naziemnych dwa lata po tym, jak osiągnęły poziom wyższy od wydatków reklamowych w telewizjach kablowych.
To jednak telewizja ogółem pozostaje najważniejszym medium reklamowym w Stanach Zjednoczonych - w ub.r. wydatki na reklamę telewizyjną przekroczyły 74,5 mld dol.

(LL, 14.04.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.