Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Kwiecień 14, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Szpital" TVN z największą widownią wśród seriali scripted docu

Spośród seriali scripted docu najwięcej widzów gromadzi "Szpital" w TVN – zarówno w grupie ogólnej, jak i komercyjnej.

Od początku marca br., gdy zaczęły obowiązywać wiosenne ramówki telewizyjne, do 10 kwietnia br. "Szpital" przyciągał średnio 2,68 mln widzów (TVN emituje ten serial w dni powszednie o 18). Drugi był kryminalny scripted docu tej stacji „W-11 Wydział Śledczy”, ze średnią widownią 2,15 mln osób (emisja w prime time: od poniedziałku do czwartku o 20.50). Trzecie miejsce zajmował kryminalny scripted docu Polsatu pt. „Malanowski i partnerzy” z widownią 1,72 mln osób (dni powszednie o 16.30). Do pierwszej piątki weszły jeszcze dwa docu soap emitowane w prime time: „Na sygnale” TVP 2 - 1,70 mln widzów (czwartki o 20.40) i „Zdrady” Polsatu – 1,62 mln (czwartki o 20).

 

Oglądalność seriali scripted docu w okresie 1 marca – 10 kwietnia 2014 roku (grupa 4+)
Serial Stacja Widownia Udział w rynku
Szpital TVN 2 680 692 21,6%
W-11 TVN 2 154 188 13,1%
Malanowski i partnerzy Polsat 1 722 726 20,2%
Na sygnale TVP 2 1 699 090 10,7%
Zdrady Polsat 1 622 879 10,0%

W grupie komercyjnej osób w wieku 16-49 lat "Szpital" gromadzi średnio 864 tys. widzów, a „W-11” - 765 tys. Trzecie miejsce zajmuje scripted docu Polsatu pt. „Zdrady” - 761 tys. widzów. Czwarta pozycja, tak jak w grupie ogólnej, należy do „Na sygnale” - 587 tys., natomiast na piątej pojawia się docu soap Polsatu pt. „Dlaczego ja?” - 548 tys. widzów (emisja w dni powszednie o 17).
Dane: Nielsen Audience Measurement. 
 

Oglądalność seriali scripted docu w okresie 1 marca – 10 kwietnia 2014 roku (grupa 16-49)
Serial Stacja Widownia Udział w rynku
Szpital TVN 864 099 20,0%
W-11 TVN 765 333 11,7%
Zdrady Polsat 761 247 12,4%
Na sygnale TVP 2 587 392 9,2%
Dlaczego ja Polsat 547 753 15,7%

(RUT, 14.04.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.