Dział: TELEWIZJA

Dodano: Kwiecień 10, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Discovery inwestuje w kanał telewizyjny dla psów

(fot. dogtv.com)

Koncern medialny Discovery Communications nabył pakiet udziałów w kanale telewizyjnym Dog TV, który nadaje materiały dla psów.

Kwota transakcji nie została ujawniona. Właścicielem kanału, który debiutował latem ub.r., jest izraelska grupa PTV Media. Jest on dostępny m.in. w amerykańskiej sieci kablowej DirecTV i serwisie Roku. Ramówkę 24-godzinnego programu wypełniają kilkuminutowe klipy przygotowane w konsultacji z behawiorystami zwierzęcymi i trenerami psów.
Do Discovery Communications należy m.in. kanał przyrodniczy Animal Planet.

(LL, 10.04.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.