Dział: IMPREZY

Dodano: Kwiecień 10, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Gala AdMan Roku 2013

9 kwietnia 2014 w warszawskim klubie Loft 44 ogłoszono wyniki konkursu AdMan Roku 2013. Konkurs dla branży reklamy po raz drugi zorganizował miesięcznik „Press”. Tytuł zdobył Marcin Maj.

Marcin Maj, wiceprezes OS3 Group, został doceniony za „stworzenie grupy, charyzmę i wolę walki na trudnym rynku” - m.in. tak pisali o nim głosujący przedstawiciele agencji i domów mediowych. Dzięki jego wizji i determinacji niewielka agencja interaktywna w ciągu kilku lat zmieniła się się w grupę komunikacyjną, która bez kompleksów staje do przetargów z najsilniejszymi firmami na rynku i to nie tylko o budżety na działania w Internecie. Stworzona przez Maja grupa jest w ciągłej budowie i z sukcesem rozszerza swoje kompetencje. Maj w głosowaniu branży zdobył 78 punktów.

- To dobry znak, kiedy człowiek z branży interactive stoi wśród takich znamienitych nazwisk z reklamy. To od was się uczyłem. Nagroda ta pokazuje, że digital wchodzi na salony. Ta nagroda daje mi poczucie, że jutro jest po co wstawać - powiedział Marcin Maj, odbierając nagrodę.

Drugie miejsce w konkursie AdMan Roku 2013 zajął Sławomir Stępniewski – CEO Dentsu Aegis Network Poland. W głosowaniu agencji i domów mediowych zdobył 48 punktów.

Trzecie miejsce głosujący w konkursie przyznali Jackowi Stalewskiemu, prezesowi i współwłaścicielowi agencji Grandes Kochonos - zdobył 26 punktów. Czwarte miejsce (24 punktów) zajął Szymon Gutkowski, dyrektor generalny DDB Warszawa. Piąte miejsce zajęli ex aequo Agnieszka Kosik (CEO MediaCom Warszawa) i Jan Majle (dyrektor kreacji Change Integrated) - zdobyli po 22 punktów.

Wybór AdMana Roku organizatorzy (redakcja „Press”) oddali w ręce branży. Agencje i domy mediowe głosowały na kandydatów, wybranych wcześniej przez 26 przedstawicieli branży reklamowej oraz dziennikarki „Press” piszące o komunikacji marketingowej. Głosować mogli reprezentanci wszystkich firm działających w obszarze komunikacji marketingowej: agencje reklamowe, agencje digitalowe, domy mediowe.

Ideą konkursu jest wyróżnienie osoby, której zawodowa działalność i postawa jest przykładem dla wszystkich profesjonalistów z branży.

Mecenasem konkursu jest Ströer, a partnerem Biuro Reklamy Polskapresse. Podczas gali, na której ogłoszono wyniki, wystąpili artyści z Klubu Komediowego. (AMS)

(10.04.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: IMPREZY

Dodano: Maj 09, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Jubileuszowa gala Grand Press Photo

W piątek 9 maja 2014 roku ogłosiliśmy laureatów Ogólnopolskiego Konkursu Fotografii Prasowej Grand Press Photo 2014. Gala jubileuszowa – była to bowiem 10. edycja konkursu – odbyła się w klubie Skwer przy ul. Krakowskie Przedmieście 60A w Warszawie.

Grand Press Photo od 2005 roku organizuje miesięcznik „Press”. To konkurs dla zawodowych fotoreporterów pracujących w redakcjach prasowych, internetowych, w agencjach fotograficznych oraz dla freelancerów. Tradycją tego konkursu jest – co stanowi o jego wyjątkowości – że przewodniczącym jury, do którego należy decydujący głos przy wyborze nagrodzonych prac, jest zwycięzca World Press Photo. W tym roku był to szwedzki fotoreporter Paul Hansen, którego zdjęcie zrobione w Strefie Gazy wygrało ubiegłoroczny konkurs World Press Photo. Oprócz Hansena w jury Grand Press Photo 2014 oceniającym zdjęcia zasiadali: Piotr Andrews, Anna Bedyńska („Gazeta Wyborcza”), Andrej Reiser (Czech Press Photo), Markus Schreiber (Associated Press), Andrzej Zygmuntowicz.

Główną nagrodę Grand Press Photo 2014 i 10 tys. zł otrzymał autor Zdjęcia Roku - Jakub Szymczuk („Gość Niedzielny”). Zostało ono zrobione w Kijowie 20 lutego 2014 roku w „czarny czwartek” – pod taką nazwą przeszedł ten dzień do historii Ukrainy. Wtedy doszło do największych walk między antyrządowymi demonstrantami a ukraińskimi siłami bezpieczeństwa na Majdanie Niepodległości. Wojsko, policja i snajperzy strzelali do demonstrantów, tego dnia w starciach z siłami bezpieczeństwa zginęło ok. 70 osób. Na zdjęciu Szymczuka jest jedna z ofiar – mężczyzna biegł nieuzbrojony na czoło barykady, chcąc rzucić oponę, gdy kula snajpera przeszyła jego hełm i głowę na wylot.
Ta sama fotografia została wybrana spośród wszystkich dziesięciu zwycięskich fotografii kolejnych edycji Grand Press Photo na Zdjęcie 10-lecia. Tego wyboru dokonało międzynarodowe jury złożone ze zwycięzców World Press Photo, którzy w ubiegłych latach przewodniczyli konkursowi miesięcznika „Press”.

Wszystkie finałowe i nagrodzone prace prezentujemy na www.grandpressphoto.pl.

Sponsor Główny Grand Press Photo 2014: PZU
Mecenas: Nikon Polska
Sponsor konkursu i wystawy: Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo SA
Partnerzy: Epson, Drukarnia Andrus, Hotel Sound Garden
Patroni medialni: TVP Kultura, Tok FM, Onet.pl, Fotopolis.pl  

(09.05.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo