Dział: INTERNET

Dodano: Kwiecień 03, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Marquard stawia na własny dział sprzedaży reklam

Spółka Marquard Media Polska zrezygnowała z usług brokera reklamy internetowej IDMnet. Od 1 kwietnia za sprzedaż powierzchni reklamowej odpowiada dział sprzedaży reklam wydawnictwa.

Działem kieruje dyrektor ds. nowych mediów Karina Hertel. Zakończenie współpracy z IDMnet tłumaczy inwestycjami w rozwój działu reklamy i nowe serwisy internetowe. - Jesteśmy skoncentrowani na rozwoju własnego działu reklamy oraz nowych mediów, na rozbudowaniu sektora wideo w ramach serwisów – tłumaczy brand manager "Joy" i "Voyage" Małgorzata Dumin.
Wydawca chce inwestować w digitalizację swoich mediów, do końca roku planuje kolejne projekty internetowe. W maju w nowej odsłonie ma się pojawić serwis pisma "Cosmopolitan". Marquard jest wydawcą m.in. Milionkobiet.pl, Ckm.pl, Zeberka.pl, Kozaczek.pl, Plotkara.pl.

 

(MAL, 03.04.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.