Marquard stawia na własny dział sprzedaży reklam
Spółka Marquard Media Polska zrezygnowała z usług brokera reklamy internetowej IDMnet. Od 1 kwietnia za sprzedaż powierzchni reklamowej odpowiada dział sprzedaży reklam wydawnictwa.
Działem kieruje dyrektor ds. nowych mediów Karina Hertel. Zakończenie współpracy z IDMnet tłumaczy inwestycjami w rozwój działu reklamy i nowe serwisy internetowe. - Jesteśmy skoncentrowani na rozwoju własnego działu reklamy oraz nowych mediów, na rozbudowaniu sektora wideo w ramach serwisów – tłumaczy brand manager "Joy" i "Voyage" Małgorzata Dumin.
Wydawca chce inwestować w digitalizację swoich mediów, do końca roku planuje kolejne projekty internetowe. W maju w nowej odsłonie ma się pojawić serwis pisma "Cosmopolitan". Marquard jest wydawcą m.in. Milionkobiet.pl, Ckm.pl, Zeberka.pl, Kozaczek.pl, Plotkara.pl.
(MAL, 03.04.2014)










