149 prac zgłoszonych do tegorocznych Media Trendów
Do tegorocznej edycji Innovation Award Media Trendy 2014 agencje komunikacji marketingowej, media i klienci zgłosili łącznie 149 prac.
Najwięcej prac, bo aż 43, wpłynęło w kategorii Innowacyjne wykorzystanie Internetu i mediów interaktywnych. Popularnością cieszyły się również pozostałe kategorie: Wykorzystanie kanałów komunikacji (27 zgłoszeń), Best Use of Content (24), Innowacyjne akcje specjalne i eventy (21) oraz Innowacyjna kampania zintegrowana (19).
Zgłoszone prace będzie oceniać 50-osobowe jury. Głównym przewodniczącym Media Trendy 2014 został Aleksander Kutela, wiceprezes HBO Europe, prezes HBO Polska.
Przewodniczącymi poszczególnych grup są: Michał Wolniak, chief strategy officer VML Polska – największego europejskiego oddziału agencji interaktywnej VML, oraz Bartosz Dobrzyński, CMO i członek zarządu Play.
Ogłoszenie wyników konkursu nastąpi 7 maja.
(AMS, 02.04.2014)










