Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 28, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Surowiec i Turlejska-Zduńczyk będą rządzić agencją LemonSkyJWT

Magdalena Surowiec i Beata Turlejska-Zduńczyk będą tworzyć team zarządzający w LemonSkyJWT (fot. materiały prasowe)

24 lutego 2014 roku JWT przejęła udziały w wiodącej polskiej agencji digitalowej Lemon Sky. O planach przejęcia Lemon Sky przez WPP "Presserwis" informował już w maju ub.r. Dziś poinformowano, że na bazie obu organizacji powstanie nowa - LemonSkyJWT.

LemonSkyJWT ma być innowacyjną i zintegrowaną agencją. Pokierują nią Magdalena Surowiec i Beata Turlejska-Zduńczyk, które do tej pory zarządzały Lemon Sky - jako CEO, będą tworzyć team zarządzający LemonSkyJWT. Obie są nominowane do tytułu AdMan Roku 2014 w konkursie organizowanym przez "Press".
Andrzej Zawadzki, były już CEO JWT Warszawa, opuści firmę po zakończeniu integracji. Z kolei Mariusz Pitura dotychczasowy dyrektor kreatywny JWT Warszawa, będzie pełnił tę samą funkcję w nowej agencji.
„Głęboko wierzymy, że rynek wymaga agencji nowej generacji, agencji, która w holistycznym podejściu łączy usługi strategiczne, technologiczne i kreatywne. LemonSkyJWT będzie pierwszą tego typu agencją w Polsce, w której klasyczne usługi ATL-owe będą tak mocno zintegrowane z Digitalem pod jednym dachem“ – mówi cytowany w komunikacie prasowym Tony Taylor, dyrektor generalny JWT Europe.
 

(AMS, 28.03.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.