Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PERSONALIA

Dodano: Marzec 27, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Oknoplast wysłał reprezentację dziennikarzy na mecz z gwiazdami Interu (podajemy skład)

Polscy dziennikarze zagrali z gwiazdami Interu na boisku Centro Sportivo Angelo Moratti w Mediolanie (fot. materiały prasowe Oknoplast)

W poniedziałek 24 marca 2014 reprezentacja dziennikarzy z Polski zagrała z drużyną byłych zawodników Interu Mediolan. Wycieczkę zorganizowała firma Oknoplsat, która jest głównym sponsorem mediolańkiego klubu.

Zanim dziennikarska reprezentacja Polski wybiegła na boisko obejrzała na stadionie San Siro mecz Interu z Atalantą Bergamo, a następnego dnia w Centro Sportivo Angelo Moratti przyglądała się treningowi pierwszego składu Interu. Po tym treningu zagrała mecz z Inter Forever – drużyną, w której składzie grają wicemistrz świata Dino Baggio i wicemistrz Europy Francesco Toldo.
Nad grą polskich dziennikarzy próbował zapanować trener Edward Klejndinst. Dzięki temu polegli oni z honorem - 1:3.
W Mediolanie media reprezentowali: Marcin Świderek ("Glamour"), Adam Romer ("Tenis Klub"), Maciej Sołdan ("Giga Sport"), Michał Kocięba (nc+), Tomasz Kiryluk (Polsat Sport), Robert Błoński ("Przegląd Sportowy"), Cezary Olbrycht (nc+, Eurosport), Maciej Bonecki (Eurosport), Marcin Pawłowski (TVN 24), Paweł Sikora (Polsat), Krzysztof Marciniak (nc+), Maciej Kubica (Polsat).
Organizator podał też, że w składzie drużyny mediów był Jacek Kowalski z "Gazety Wyborczej", ale ten z piłką nożną nie ma nic wspólnego. Okazuje się, że do Mediolanu pojechał inny Jacek Kowalski - samorządowiec, a nie dziennikarz.
"Dzięki wizycie w Mediolanie dziennikarze z Polski mieli szansę na własne oczy przekonać się na czym polega nasza strategia biznesowa i jakie możemy czerpać korzyści ze sponsoringu zagranicznych wielkich marek piłkarskich" – komentuje Grzegorz Filipek, dyrektor marketingu Oknoplast.
 

(GK, 27.03.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.