Pele na stadionie Legii zainaugurował kampanię Tesco
Były brazylijski piłkarz Pele przyleciał do Warszawy i wziął udział w konferencji prasowej na stadionie Legii. Zainaugurował w ten sposób kampanię marki Tesco „Zbieraj znaczki, zostań mistrzem jak Pele”.
73-letni trzykrotny mistrz świata (1958, 1962 i 1970 rok) wcześniej był twarzą kampanii Banku Zachodniego WBK. W środę reklamy z jego wizerunkiem pojawiły się na stronie internetowej Tesco, w sklepach zaś zaczęto wykorzystywać materiały POS. Celem kampanii jest przedstawienie oferty Tesco. Przy okazji zakupów w sklepach firmy za każde wydane 20 zł kupujący otrzyma specjalny znaczek. Po zebraniu 20 znaczków można będzie otrzymać 70 proc. rabatu na wybrany produkt z kolekcji Pele - piłki lub plecaki. Promocja będzie trwać do 13 lipca br. - Przed świętami wielkanocnymi pojawią się spoty reklamowe w telewizji. Naszą akcją chcemy zachęcić do aktywności sportowej co najmniej pół miliona Polaków, bo tyle produktów czeka na kupujących - mówi Michał Sikora z biura prasowego Tesco Polska. Spoty reklamowe przedstawiają wybrane fragmenty z kariery Pelego, który na koniec zachęca do kupowania produktów Tesco. Były piłkarz w Polsce pojawił się tylko na kilka godzin.
Za obsługę strategiczno-kreatywną kampanii odpowiada agencja Red8 Advertising.
(MAC, 27.03.2014)










