Coca-Cola przywiozła do Warszawy piłkarski Puchar Świata
Array
Po raz pierwszy w historii oryginalna statuetka piłkarskiego Pucharu Świata, o którą w czerwcu i lipcu br. będą rywalizować finaliści mundialu w Brazylii, trafiła do Polski. To element ogólnoświatowej akcji firmy Coca-Cola, organizującej ją po raz trzeci.
W piątek 28 marca trofeum będzie można zobaczyć w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie. - „Puchar jest dla wszystkich”, to hasło naszej kampanii. Do niedawna statuetka Pucharu towarzyszyła działaniom sprzedażowym. W czwartek mamy zamknięte spotkanie dla naszych partnerów, w piątek chcemy ją udostępnić wszystkim chętnym. Do czerwca statuetka będzie wspierać nasze działania reklamowe, we wszystkich możliwych środkach przekazu. To początek aktywności promocyjnej w związku z turniejem w Brazylii - mówi Marianna Klimczak, jedna z osób odpowiedzialnych z ramienia firmy za dostarczenie Pucharu Świata do Polski.
W tym miesiącu Coca-Cola była już z pucharem w Rumunii, Bośni i Hercegowinie, Francji, Wielkiej Brytanii, Holandii i Belgii. Do Polski puchar przyleciał z Rosji. Następnie trafi do Niemiec, Korei Płd., Chin, Japonii, USA i na koniec do Brazylii.
W działaniach promocyjnych koncern współpracuje ze stałymi partnerami. Za media odpowiada agencja Starcom, za kreację McCann, a za opracowanie graficzne Fortis.
(MAC, 27.03.2014)











