Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 31, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

MPG Media Planning zwiększył obroty w 2005 roku

O ponad 60 proc. wzrosły obroty domu mediowego MPG Media Planning w 2005 roku.

Firma odnotowała w ubiegłym roku wzrost na podobnym poziomie, jak w roku 2004 - wówczas również przekroczył on 60 proc. Jak informuje Jacek Dzięcielak, prezes MPG Poland, należący do grupy dom mediowy osiągnął wzrost dzięki budżetom zdobytym pod koniec 2004 roku oraz pozyskanym w 2005 roku. W ubiegłym roku MPG Media Planning zdobył 12 klientów, m.in. Avans, Fakro, Open Finance, Creative Labs, Green & Blue.

(MŁ, 31.01.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.