Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 26, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kompania Piwowarska promuje nowy gatunek Lecha

Nowy produkt Kompanii Piwowarskiej - Lech Ice Shandy

Kompania Piwowarska rusza z kampanią reklamową marki Lech Ice Shandy. Nowy produkt zostanie wprowadzony do sprzedaży 24 marca.

Marka otrzyma wsparcie w telewizji oraz w działaniach digitalowych i podczas niestandardowych aktywacji. W sklepach detalicznych, a także lokalach gastronomicznych widoczność produktu będą wzmacniały dedykowane materiały POSM przygotowane przez agencję AFEKT. Za kampanię ATL odpowiada agencja GPD Advertising. Działania digital prowadzi VML. Nowe opakowania zaprojektowała Mango Design. Za działania PR jest odpowiedzialna Q&A Communications. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MEC.

(AW, PR, 26.03.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.