"The Huffington Post" wstrzymuje plany wejścia na rynek rosyjski
Grupa medialna Huffington Post wstrzymała plany dotyczące uruchomienia rosyjskojęzycznej wersji swojego serwisu newsowego – ujawnił serwis "The Drum".
Serwis powołuje się na wypowiedź Jimmy'ego Maymanna, szefa amerykańskiej grupy, który oświadczył, że w związku z konfliktem rosyjsko-ukraińskim jego firma zdecydowała się przerwać negocjacje w sprawie ekspansji na rynek rosyjski. Dodał, że "to nie jest najlepszy moment na rozpoczynanie biznesu w Rosji".
Maymann przyznał również, że grupa Huffington Post natrafiła na duże trudności w realizacji planów dotyczących startu edycji chińskiej serwisu.
Serwis "The Huffington Post" ma edycję amerykańską i dziesięć zagranicznych: niemiecką, kanadyjską, francuską, brytyjską, hiszpańską, włoską, japońską, afrykańską, brazylijską i koreańską.
(LL, 24.03.2014)










