Dział: TELEWIZJA

Dodano: Marzec 23, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVP ABC wyprzedził w oglądalności Nickelodeon i MiniMini+

TVP ABC nadaje od połowy lutego br. (fot. materiały prasowe)

Naziemny kanał TVP ABC stał się najpopularniejszą telewizją dla dzieci. Jego debiut wpłynął na mniejszą oglądalność kablowo-satelitarnych stacji dziecięcych.

TVP ABC rozpoczął nadawanie w połowie lutego br., ale w panelu Nielsen Audience Measurement znalazł się z początkiem marca. Kanał dostępny jest w ramach naziemnej telewizji cyfrowej i w sieciach kablowych, dotychczas nie pojawił się w ofercie platform satelitarnych. W dniach 1-19 marca br. TVP ABC osiągnął 0,87 proc. udziału w rynku. Dotychczas najwięcej widzów przyciągnął odcinek ”Pszczółki Mai” 2 marca, który oglądało średnio 467,3 tys. widzów.
W tym okresie ub.r. (1-19 marca ub.r.) największą oglądalność miały Nickelodeon (Viacom International Media Networks) i MiniMini+ (ITI Neovision) – oba po 0,7 proc. udziału w rynku. Teraz udział Nickelodeonu zmniejszył się do 0,61 proc., a MiniMini+ do 0,54 proc. Gorsze wyniki zanotowały też m.in. Cartoon Network (Turner Broadcasting System) – spadek z 0,6 proc. do 0,5 proc. i Disney Channel (The Walt Disney Company) – z 0,63 proc. do 0,48 proc. Lepszą oglądalność rok do roku osiągnął natomiast Nick Jr (Viacom International Media Networks) – wzrost z 0,28 proc. do 0,57 proc.
Dane: Nielsen Audience Measurement.

(KOZ, 23.03.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.