Prime time nie zwiększył liczby widzów "Bitwy o dom" w TVN
Reality show "Bitwa o dom" po trzech odcinkach ogląda w TVN średnio 1,22 mln widzów – taką samą widownię program miał wiosną ub.r., kiedy stacja emitowała go przed południem.
"Bitwa o dom" to program, w którym można wygrać mieszkanie. Zadebiutował wiosną ub.r. i był wtedy nadawany w niedziele o 10.55, gromadząc średnio 1,22 mln widzów (7 kwietnia – 30 czerwca ub.r.). Od drugiego sezonu reality show jest emitowany w prime time: w środy o 21.30.
Po trzech odcinkach trzeciej edycji program daje TVN średnio 8,9 proc. udziału w grupie ogólnej i 10,6 proc. w grupie komercyjnej (osoby w wieku 16-49 lat). W obu grupach stacja przegrywa z konkurencją. Liderem pasma jest TVP 1 z udziałem 17,3 proc. (17,1 proc. w grupie 16-49), przed TVP 2 (odpowiednio: 14,7 proc. i 13,4 proc. udziału) i Polsatem (10 proc. i 13,2 proc.).
Dane: Nielsen Audience Measurement.
(RUT, 23.03.2014)










