Średnio 1,65 mln osób ogląda program "Top Chef" w Polsacie
Po trzech odcinkach talent show dla profesjonalnych kucharzy pt. "Top Chef" przyciąga do Polsatu średnio 1,65 mln widzów – ok 140 tys. mniej niż w całym pierwszym sezonie, jesienią ub.r.
Odcinki drugiej edycji "Top Chef" są nadawane od 5 marca w środy o 20.35. Polsat ma w tym czasie średnio 10,3 proc. udziału w rynku, przegrywając z konkurencyjnymi telewizjami (liderem pasma jest TVP 2 z 26,5 proc. udziału, TVP 1 ma 14,5 proc. udziału, a TVN – 10,7 proc.).
W grupie komercyjnej "Top Chef" wybiera 14,8 proc. osób mających w tym czasie włączony telewizor, co daje Polsatowi trzecie miejsce – w tej grupie także prowadzi Dwójka (21,2 proc.), a druga jest Jedynka (15 proc.), natomiast gorzej od Polsatu wypada TVN (10,1 proc.).
Dane: Nielsen Audience Measurement.
(RUT, 21.03.2014)










