Będą opłaty za dostęp do treści "The Huffington Post"
21.03.2014, 07:14
(fot. huffingtonpost.com)
Jimmy Maymann, szef grupy Huffington Post, zapowiedział wprowadzenie opłat za dostęp do części treści serwisów działających pod marką “The Huffington Post”.
Na branżowej konferencji zorganizowanej przez dziennik “The Guardian” Maymann przyznał, że w perspektywie najbliższych pięciu lat zostanie wprowadzony system opłat za dostęp do pełnej wersji serwisów “The Huffington Post”. Obecnie są one w całości finansowane z reklam. Termin wdrożenia i szczegóły systemu nie zostały ujawnione.
"The Huffington Post" ma edycję amerykańską i dziewięć zagranicznych wersji: niemiecką, kanadyjską, francuską, brytyjską, hiszpańską, włoską, japońską, afrykańską i brazylijską.
(LL, 21.03.2014)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










