"Kuba Wojewódzki" znów stracił widzów, ale wciąż wygrywa z konkurencją
(fot. Archiwum)
Po trzech odcinkach w wiosennej ramówce talk-show "Kuba Wojewódzki" przyciąga do TVN średnio 1,30 mln widzów – o prawie 200 tys. mniej niż na początku sezonu wiosną ub.r. Pozostaje jednak liderem pasma.
Emitowany od 4 marca we wtorki o 22.30 program daje TVN średnio 15,2 proc. udziału w rynku, podczas gdy Polsat uzyskuje w tym czasie średnio 10,6 proc., TVP 2 – 10,4 proc., a TVP 1 - 8 proc. W grupie komercyjnej (osoby w wieku 16-49 lat) "Kuba Wojewódzki" ma 20,4 proc. udziału, podczas gdy konkurencyjne stacje notują wyniki jednocyfrowe: Polsat – 9,5 proc., Jedynka – 7,9 proc., Dwójka – 6,7 proc.
Wiosną ub.r. pierwsze trzy odcinki talk-show miały średnio 17,1 proc. udziału w grupie ogólnej i 22 proc. w grupie komercyjnej.
Jesienią ub.r. odcinki show Wojewódzkiego oglądało średnio 1,46 mln widzów, o 120 tys. mniej niż jesienią 2012 roku.
Dane: Nielsen Audience Measurement.
(RUT, 20.03.2014)










