Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 20, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Havas Media przejmie budżet mediowy Lidla

Lidl Polska zakończył ogłoszony na początku stycznia br. przetarg na dom mediowy, wybierając ofertę Havas Media.

Przetarg miał charakter zamknięty. Oprócz Havas Media wzięły w nim udział domy mediowe: MediaVest, Media Direction OMD i Universal McCann.
Havas Media będzie zajmował się planowaniem i zakupem mediów dla nowego klienta od kwietnia 2014 roku. Tym samym Lidl zakończy współpracę w tym zakresie z Universal McCann.

(AW, PR, 20.03.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.