Dział: TELEWIZJA

Dodano: Marzec 19, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVN obniża ceny reklam

W cenniku czasu reklamowego TVN na kwiecień średnie ceny (bez rabatów) są o 24 proc. niższe niż w kwietniu ub.r.

Najdroższą pozycją w cenniku stacji jest program informacyjny „Fakty”, przy którym za 30-sekundowy spot trzeba zapłacić maksymalnie 59 tys. zł – czyli 15 proc. mniej niż rok temu (wszystkie ceny bez rabatów). W kwietniu ub.r. TVN najwyżej wycenił program rozrywkowy „X Factor”, przy którym cena reklam dochodzi teraz do 54,9 tys. zł – o 25 proc. niższa od ubiegłorocznej.

(RUT, 19.03.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.