"Men's Health" najlepiej sprzedającym się magazynem dla mężczyzn
18.03.2014, 09:14
W ub.r. "Men's Health" (Motor-Presse Polska) sprzedawał się najlepiej w segmencie miesięczników dla mężczyzn - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
W ub.r. "Men's Health" (Motor-Presse Polska) sprzedawał się najlepiej w segmencie miesięczników dla mężczyzn - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
"Men's Health" (Motor-Presse Polska) osiągnął w 2013 roku średnią sprzedaż ogółem 58 585 egz., co oznacza spadek o 0,7 proc. w porównaniu z 2012 rokiem. Drugie miejsce należy do magazynu „Playboy” (Marquard Media Polska) – 44 409 egz. (spadek o 7,2 proc.). Dalej są „CKM” (Marquard Media Polska) – 38 569 egz. (spadek o 14,3 proc.) i „Logo” (Agora SA) – 31 098 egz. (spadek o 22,8 proc.).
| Sprzedaż miesięczników dla mężczyzn (dane ZKDP) | |||||||||
| Styczeń-grudzień 2013 | Styczeń-grudzień 2012 | ||||||||
| Tytuł | średnia sprzedaż ogółem | średnie rozpowszechnianie płatne razem | średni nakład jednorazowy | średnia sprzedaż ogółem | średnie rozpowszechnianie płatne razem | średni nakład jednorazowy | |||
| Men's Health | 58585 | -0,68% | 58585 | -0,68% | 97980 | 0,84% | 58985 | 58985 | 97167 |
| Playboy | 44409 | -7,23% | 44532 | -7,67% | 77059 | -5,29% | 47869 | 48233 | 81367 |
| CKM | 38569 | -14,32% | 38569 | -14,32% | 72493 | -13,85% | 45016 | 45017 | 84150 |
| Logo | 31098 | -22,82% | 32909 | -24,88% | 67713 | -17,77% | 40292 | 43807 | 82342 |
(MAL, 18.03.2014)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










