Dział: PRASA

Dodano: Marzec 18, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Men's Health" najlepiej sprzedającym się magazynem dla mężczyzn

W ub.r. "Men's Health" (Motor-Presse Polska) sprzedawał się najlepiej w segmencie miesięczników dla mężczyzn - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

W ub.r. "Men's Health" (Motor-Presse Polska) sprzedawał się najlepiej w segmencie miesięczników dla mężczyzn - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

"Men's Health" (Motor-Presse Polska) osiągnął w 2013 roku średnią sprzedaż ogółem 58 585 egz., co oznacza spadek o 0,7 proc. w porównaniu z 2012 rokiem. Drugie miejsce należy do magazynu „Playboy” (Marquard Media Polska) – 44 409 egz. (spadek o 7,2 proc.). Dalej są „CKM” (Marquard Media Polska) – 38 569 egz. (spadek o 14,3 proc.) i „Logo” (Agora SA) – 31 098 egz. (spadek o 22,8 proc.). 

 

 Generated chart

 

Sprzedaż miesięczników dla mężczyzn (dane ZKDP)
  Styczeń-grudzień 2013 Styczeń-grudzień 2012
Tytuł średnia sprzedaż ogółem średnie rozpowszechnianie płatne razem średni nakład jednorazowy średnia sprzedaż ogółem średnie rozpowszechnianie płatne razem średni nakład jednorazowy
Men's Health 58585 -0,68% 58585 -0,68% 97980 0,84% 58985 58985 97167
Playboy 44409 -7,23% 44532 -7,67% 77059 -5,29% 47869 48233 81367
CKM 38569 -14,32% 38569 -14,32% 72493 -13,85% 45016 45017 84150
Logo 31098 -22,82% 32909 -24,88% 67713 -17,77% 40292 43807 82342

 

(MAL, 18.03.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.