Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 18, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Sponsorem Ligi Mistrzów był Ford, a będzie Nissan

Japoński koncern samochodowy Nissan zastąpi firmę w Ford w roli sponsora Ligi Mistrzów UEFA - ujawnił serwis "Marketing Week".

Wartość umowy, która ma zacząć obowiązywać od przyszłego sezonu, szacowana jest na około 60 mln euro rocznie.
W minionym tygodniu Ford poinformował, że po finale tegorocznej edycji (24 maja) kończy współpracę z piłkarską federacją UEFA w zakresie sponsoringu Ligi Mistrzów. Amerykańska firma jest oficjalnym partnerem i oficjalnym dostawcą samochodów dla tych rozgrywek piłkarskich od 1992 roku.

(LL, 18.03.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.