Dział: TELEWIZJA

Dodano: Marzec 18, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

„Tylko muzyka” Polsatu ma więcej widzów niż weekendowe show TVN i TVP 2

Po trzech odcinkach „Tylko muzyka” gromadzi w Polsacie średnio 2,75 mln widzów (fot. Polsat)

Po trzech odcinkach wiosennych edycji programem rozrywkowym, który gromadzi najwięcej widzów, jest „Tylko muzyka” Polsatu. Pod względem udziału w swoim paśmie wygrywa zaś „X Factor” TVN.

Emitowany w niedziele od godz. 20 show „Tylko muzyka” gromadzi średnio 2,75 mln widzów, co daje Polsatowi 16 proc. średniego udziału w rynku w grupie ogólnej i 18,1 proc. w grupie komercyjnej osób w wieku 16-49 lat. Drugi jest „X Factor” z widownią 2,62 mln osób, który w soboty od godz. 20 daje TVN 16,6 proc. udziału (21,4 proc. w grupie 16-49). Średnio 2,46 mln widzów gromadzi „The Voice of Poland” w TVP 2, także nadawany w soboty o 20 (Dwójka ma w tym czasie 15,8 proc. w grupie ogólnej i 15 proc. w komercyjnej). Najsłabiej po trzech odcinkach wypada nowy show TVN pt. „Project Runway”, oglądany przez 1,63 mln widzów (niedziele od godz. 21, udział odpowiednio: 10,2 proc. i 14,6 proc.).
Trzech emisji nie miał jeszcze nowy program rozrywkowy Polsatu „Taniec z gwiazdami” (piątki, godz. 20). Po dwóch odcinkach show przyciąga ok. 3,7 mln widzów.
Dane: Nielsen Audience Measurement.

 

(RUT, 18.03.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.