Discovery realizuje specjalny projekt dla WWF
17.03.2014, 08:25
Discovery Media realizuje specjalny projekt dla organizacji zajmującej się ochroną przyrody WWF Polska.
Nadawca przeznaczył część najbardziej atrakcyjnego czasu antenowego na promocję ogólnoświatowej akcji WWF "Godzina dla Ziemi". W ramach współpracy pomiędzy Discovery Channel, T-Mobile Polska oraz organizacją WWF powstał materiał reklamowy zachęcający do włączenia się do globalnych zmian na rzecz środowiska naturalnego. Obecnie na antenie Discovery Channel pojawiają się 15-sekundowe spoty promujące akcję. Dodatkowo, 29 marca br. w dniu Godziny dla Ziemi, stacja zobowiązała się do zmiany oprawy graficznej oraz logo, pod warunkiem jednak, że za pośrednictwem strony Godzinadlaziemi.pl do akcji przyłączy się 75 tys. osób.
(BG, 17.03.2014)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










