Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 17, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Discovery realizuje specjalny projekt dla WWF

Discovery Media realizuje specjalny projekt dla organizacji zajmującej się ochroną przyrody WWF Polska.

Nadawca przeznaczył część najbardziej atrakcyjnego czasu antenowego na promocję ogólnoświatowej akcji WWF "Godzina dla Ziemi". W ramach współpracy pomiędzy Discovery Channel, T-Mobile Polska oraz organizacją WWF powstał materiał reklamowy zachęcający do włączenia się do globalnych zmian na rzecz środowiska naturalnego. Obecnie na antenie Discovery Channel pojawiają się 15-sekundowe spoty promujące akcję. Dodatkowo, 29 marca br. w dniu Godziny dla Ziemi, stacja zobowiązała się do zmiany oprawy graficznej oraz logo, pod warunkiem jednak, że za pośrednictwem strony Godzinadlaziemi.pl do akcji przyłączy się 75 tys. osób.

(BG, 17.03.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.