Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Marzec 13, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Stopklatka TV debiutuje w sobotę

W sobotę, 15 marca rozpocznie nadawanie naziemny kanał filmowy Stopklatka TV.

W pierwszych tygodniach na antenie Stopklatki TV będzie można obejrzeć m.in. ”Sin City”, ”Wszystko gra” Woody’ego Allena czy ”Życie jest piękne” Roberto Benigniego. Pojawi się też zagraniczna i polska klasyka filmowa.
W piątkowe popołudnia na antenie w specjalnym cyklu prezentowane będą filmy, które rekomendują widzom członkowie Rady Programowej tworzonej przez Andrzeja Wajdę, Agnieszkę Holland i Juliusza Machulskiego.
Wieczorami filmy emitowane będą tematycznie: w poniedziałki historyczne i wojenne (tworzone z dodatkiem ”Gazety Wyborczej” – ”Ale Historia”), we wtorki – kryminały, thrillery i kino akcji, w środy – komedie, w czwartki – filmy dla kobiet oraz pasmo dokumentalne ”Poza fikcją” (tworzone z ”Dużym Formatem”).
W drugiej połowie roku planowany jest rozwój usług dodanych: HbbTV i second screen. ”Jak wynika z badań, ponad 70 proc. osób podczas oglądania telewizji używa drugiego ekranu do komunikowania się ze znajomymi, korzystania z serwisów społecznościowych, a także wyszukiwania w Internecie dodatkowych informacji na temat oglądanego programu. Dlatego ważna dla naszego kanału będzie integracja z zasobami portalu filmowego Stopklatka.pl. Pozwoli nam to prezentować widzom pogłębione informacje o filmie i jego twórcach, newsy ze świata kina i powiązane multimedia. Myślimy też o integracji z funkcjami społecznościowymi, np. poprzez możliwość oceniania filmów” – wyjaśnia w komunikacie prasowym Agnieszka Sadowska, członek zarządu Stopklatka SA.
Zdaniem prezesa Stopklatki TV Bogusława Kisielewskiego w pierwszym roku funkcjonowania stacja osiągnie 1 proc. udziału w rynku. W kolejnych latach wynik ten powinien wzrosnąć do ok. 2-2,5%.
Start Stopklatki TV wsparty jest kampanią reklamową, której twarzami zostali Magdalena Cielecka, Jerzy Stuhr i Paweł Małaszyński. W spotach telewizyjnych i kinowych aktorzy próbują opowiedzieć widzom o filmie, który wyjątkowo zapadł im w pamięć. Kampania obejmie również nośniki reklamy zewnętrznej, prasę, radio oraz Internet.

Stopklatka TV dostępna będzie w ramach naziemnej telewizji cyfrowej, a także w ofercie sieci kablowych i platform satelitarnych.

(13.03.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.