Stopklatka TV debiutuje w sobotę
W sobotę, 15 marca rozpocznie nadawanie naziemny kanał filmowy Stopklatka TV.
W pierwszych tygodniach na antenie Stopklatki TV będzie można obejrzeć m.in. ”Sin City”, ”Wszystko gra” Woody’ego Allena czy ”Życie jest piękne” Roberto Benigniego. Pojawi się też zagraniczna i polska klasyka filmowa.
W piątkowe popołudnia na antenie w specjalnym cyklu prezentowane będą filmy, które rekomendują widzom członkowie Rady Programowej tworzonej przez Andrzeja Wajdę, Agnieszkę Holland i Juliusza Machulskiego.
Wieczorami filmy emitowane będą tematycznie: w poniedziałki historyczne i wojenne (tworzone z dodatkiem ”Gazety Wyborczej” – ”Ale Historia”), we wtorki – kryminały, thrillery i kino akcji, w środy – komedie, w czwartki – filmy dla kobiet oraz pasmo dokumentalne ”Poza fikcją” (tworzone z ”Dużym Formatem”).
W drugiej połowie roku planowany jest rozwój usług dodanych: HbbTV i second screen. ”Jak wynika z badań, ponad 70 proc. osób podczas oglądania telewizji używa drugiego ekranu do komunikowania się ze znajomymi, korzystania z serwisów społecznościowych, a także wyszukiwania w Internecie dodatkowych informacji na temat oglądanego programu. Dlatego ważna dla naszego kanału będzie integracja z zasobami portalu filmowego Stopklatka.pl. Pozwoli nam to prezentować widzom pogłębione informacje o filmie i jego twórcach, newsy ze świata kina i powiązane multimedia. Myślimy też o integracji z funkcjami społecznościowymi, np. poprzez możliwość oceniania filmów” – wyjaśnia w komunikacie prasowym Agnieszka Sadowska, członek zarządu Stopklatka SA.
Zdaniem prezesa Stopklatki TV Bogusława Kisielewskiego w pierwszym roku funkcjonowania stacja osiągnie 1 proc. udziału w rynku. W kolejnych latach wynik ten powinien wzrosnąć do ok. 2-2,5%.
Start Stopklatki TV wsparty jest kampanią reklamową, której twarzami zostali Magdalena Cielecka, Jerzy Stuhr i Paweł Małaszyński. W spotach telewizyjnych i kinowych aktorzy próbują opowiedzieć widzom o filmie, który wyjątkowo zapadł im w pamięć. Kampania obejmie również nośniki reklamy zewnętrznej, prasę, radio oraz Internet.
Stopklatka TV dostępna będzie w ramach naziemnej telewizji cyfrowej, a także w ofercie sieci kablowych i platform satelitarnych.
(13.03.2014)










