Dział: PRASA

Dodano: Marzec 13, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"CD Action" zwiększył sprzedaż, ale cały segment stracił

Tylko magazyn "CD Action" (Wydawnictwo Bauer), lider segmentu miesięczników komputerowych, zwiększył w ub.r. sprzedaż - pozostałe tytuły segmentu straciły.

Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, sprzedaż "CD Action" wynosiła w ub.r. średnio 85 180 egz., o 5,2 proc. więcej, niż w 2012 roku. Na drugim miejscu uplasował się "PC Format" (także Wydawnictwo Bauer) ze sprzedażą na poziomie 65 277 egz. (spadek o 9,5 proc.), a na trzecim "Komputer Świat" (Ringier Axel Springer Polska) – 31 836 egz. (spadek o 25,8 proc.). Także "PC World" (International Data Group Poland SA) i "Chip" (Burda Communications) miały niższą sprzedaż niż rok wcześniej. 

 Generated chart

 

Sprzedaż miesięczników komputerowych (dane ZKDP)
  Styczeń-grudzień 2013 Styczeń-grudzień 2012
Tytuł średnia sprzedaż ogółem średnie rozpowszechnianie płatne razem średni nakład jednorazowy średnia sprzedaż ogółem średnie rozpowszechnianie płatne razem średni nakład jednorazowy
CD Action 85180 5,24% 85198 5,26% 129140 -1,26% 80937 80937 130792
PC Format 65277 -9,49% 65277 -9,49% 126145 -4,47% 72125 72125 132041
Komputer Świat 31836 -25,80% 31847 -25,78% 58305 -22,52% 42908 42908 75253
PC World 20199 -26,68% 20199 -26,68% 34917 -25,18% 27548 27548 46667
Chip 17474 -19,78% 17474 -19,80% 25583 -29,91% 21782 21789 36500

 

MAL

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.