Facebook wiceliderem polskiego Internetu
Serwis społecznościowy Facebook.com w styczniu br. miał o 757,4 tys. użytkowników więcej, niż w grudniu ub.r. – wynika z najnowszych danych badania Megapanel.
Na pozycji lidera polskiego Internetu umocniła się Grupa Google, której przybyło 639,9 tys. użytkowników. Jej witryny w styczniu br. odwiedziło w sumie 19,5 mln internautów w Polsce. Wzrosty powyżej pół miliona użytkowników spośród dziesięciu największych wydawców zanotowały także: YouTube.com (o 585,6 tys., do 15,5 mln) oraz Grupa Polskapresse/Media Regionalne (o 547,2 tys., do 9,4 mln). Z powodu połączenia witryn dwóch wydawców: Polskapresse i Mediów Regionalnych poza pierwszą dziesiątkę wypadła Grupa o2, mimo że grono jej użytkowników zwiększyło się o 184,7 tys., do 9,1 mln.
W styczniu br. nowa Grupa Wirtualna Polska, powstała w wyniku połączenia Wirtualnej Polski i Grupy o2 (razem z Dobreprogramy.pl, ale bez Orange.pl i Neostrada.pl), miałaby - uwzględniając współoglądalność - 17,2 mln użytkowników, co dałoby jej drugie miejsce w zestawieniu.
(KOZ, 13.03.2014)










