Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 12, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

L'Oréal Polska po 11 latach może zmienić dom mediowy

Firma kosmetyczna L'Oréal Polska rozpoczęła przetarg na obsługę mediową.

Zaprosiła do niego trzy domy mediowe: Mindshare Polska, Universal McCann oraz ZenithOptimedia Group Polska, który broni obsługi tego klienta.
ZOG planuje i kupuje media do kampanii L'Oréal w Polsce od 2003 roku. Przetarg dotyczy współpracy w 2015 roku, a jego rozstrzygnięcie zaplanowano na przełom maja i czerwca br.

(BG, 12.03.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.