BP Polska promuje ofertę śniadaniową na swoich stacjach
Dom mediowy Mindshare Polska realizuje dla sieci paliw BP Polska kampanię reklamową promującą ofertę śniadaniową dostępną w kawiarniach Wild Bean Cafe.
Kampania jest kontynuacją formatu „Kontrola śniadaniowa” zapoczątkowanego w 2012 roku. Działania prowadzone są w radiu, Internecie oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej. 30-sekundowe spoty emitowane są na antenach stacji ogólnopolskich i regionalnych, m.in. w ramach pakietów Drapacz Chmur oraz Zet Total. W kampanii OOH wykorzystane zostały nośniki reklamowe znajdujące się w ofercie AMS, Ströer Polska, Clear Channel Poland i Jetline. W Internecie kreacje wyświetlane są na największych portalach w ramach pakietów motoryzacyjnych i mobile.
Dom mediowy Mindshare Polska odpowiedzialny jest za doradztwo strategiczne, planowanie, zakup i optymalizację mediów. Kreacje przygotowała agencja Ogilvy & Mather.
(BG, PR, 11.03.2014)










