Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 30, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Michelin wybrał agencje do obsługi PR

Agencje Multi Communications oraz Feedback/Hill and Knowlton wygrały przetarg na obsługę public relations Michelin Polska SA, producenta opon.

– Szukaliśmy jednej agencji, jednak obsługa w zakresie public relations korporacyjnego oraz produktowego zarówno w Polsce, jak i w krajach nadbałtyckich, okazała się zbyt skomplikowana dla jednej agencji – mówi Małgorzata Babik, rzecznik prasowy Michelin. Agencja Multi Communications będzie zajmowała się głównie komunikacją produktową, natomiast firma Feedback/Hill and Knowlton przygotuje komunikację korporacyjną oraz wszystkie działania w krajach nadbałtyckich. Obie agencje już wcześniej współpracowały z Michelin. W przetargu brało udział sześć agencji. Umowy zostaną podpisane na rok z możliwością przedłużenia.

(PS, 30.01.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.