Dział: TELEWIZJA

Dodano: Marzec 04, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kanał TVP ABC w niedzielę miał 1,2 proc. udziału w rynku

Telewizja Polska podała pierwsze wyniki oglądalności naziemnej telewizji dziecięcej TVP ABC.

Stacja ta nadaje od połowy lutego br. Od początku marca kanał objęty jest monitoringiem Nielsen Audience Measurement. W sobotę 1 marca uzyskał on 1 proc. udziału w rynku, a dzień później – 1,2 proc. Dla porównania w lutym br. spośród kanałów dziecięcych największą oglądalność miał MiniMini+ (NC+) – 0,68 proc. udziału.

(KOZ, PR, 04.03.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.