Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Marzec 04, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Kobieta i Życie" droższa i podobnie jak "Świat Kobiety" z dodatkiem kulinarnym

Ewa Wachowicz pisze do "Świata Kobiety", a w "Kobiecie i Życiu" jest na okładce

Miesięcznik "Kobieta i Życie" (Wydawnictwo Bauer) drożeje o 20 gr, a swój dodatek kulinarny przekształca w magazyn "Smacznego".

Kwietniowy numer "Kobiety i Życia" (od dziś w sprzedaży) kosztuje 1,80 zł (dotychczas 1,60 zł). Od tego numeru do każdego wydania pisma będzie dołączany 24-stronicowy magazyn kulinarny "Smacznego". Będzie on wszywany do środka "Kobiety i Życia". Magazyn jest zmodyfikowaną i powiększoną o 12 stron formą dotychczasowego dodatku "Książka Kucharska". Ma większy format niż miesięcznik. Oprócz przepisów kulinarnych polecanych przez redakcję, jest w nim 13 stron z przepisami czytelniczek, co jest nowością. Redakcja za każdy opublikowany przepis płaci czytelniczkom po 80 zł.
W najnowszym numerze miesięcznika "Kobieta i Życie" o kuchni wielkanocnej pisze  Ewa Wachowicz, której zdjęcie znalazło się też na okładce numeru. To kolejny element współpracy wydawcy z Ewą Wachowicz - jest ona bowiem ekspertką kulinarną "Świata Kobiety", drugiego pisma poradnikowego Bauera, w którym od kwietniowego numeru zmieniono makietę i powiększono dział o kulinariach.
- Wzmocniliśmy działy kulinarne obu pism, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom czytelniczek – tłumaczy Maciej Brzozowski, dyrektor PR w Wydawnictwie Bauer.
Odświeżona "Kobieta i Życie" wspierana jest kampanią telewizyjną (największe kanały). Za zakup mediów odpowiada MEC, za kreację - Digit-Art.
Najnowszy numer "Kobiety i Życia" ukaże się w nakładzie 490 tys. egz.

(MW, 04.03.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.