Coca-Cola na każdym polskim stole?
27.01.2006, 09:53
Ruszyła kampania, która przekonuje polskie rodziny do picia Coca-Coli (Coca-Cola Poland Services) podczas codziennych posiłków.
W spocie sześcioosobowa rodzina (rodzice, dziadkowie i dwoje wnuków) zachęca do picia Coca-Coli hasłem ”Razem smakuje lepiej”. Oprócz reklam telewizyjnych w kampanii wykorzystano również PR produktowy, materiały promocyjne w sklepach oraz wyprodukowane na potrzeby akcji etykiety na 2,5-litrowe butelki Coca-Coli, zawierające przepisy kulinarne. Firma nie ujawnia daty zakończenia działań. Media zaplanował i kupił dom mediowy Starcom. Kampania ma wytworzyć wśród konsumentów zwyczaj codziennego picia napoju podczas posiłków. Akcja skierowana jest przede wszystkim do kobiet (matek) w wieku powyżej 25 lat, przygotowujących posiłki i decydujących, co znajdzie się w domowej lodówce.(MŁ, 27.01.2006)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










