Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Luty 28, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVP Info i TVN 24 najwyżej oceniane przez widzów

Badanie przeprowadzono na zlecenie Telewizji Polskiej

Kanał TVP Info rzetelnie informuje o wydarzeniach w kraju i na świecie; TVN 24 goni za sensacją, ale najtrafniej dobiera tematy - wynika z badań TNS Polska robionych na zlecenie TVP.

76 proc. respondentów badanych przez TNS Polska oceniło, że kanał TVP Info "rzetelnie informuje o wydarzeniach w kraju i na świecie". Kanałowi TVN 24 taką ocenę przyznało 74 proc. badanych, ten sam wynik uzyskała TVP Regionalna, natomiast Polsat News miał w tej kategorii 67 proc. odpowiedzi pozytywnych.
Za stacje, które prezentują "zróżnicowane poglądy, opinie i stanowiska na temat wydarzeń w kraju i na świecie", 74 proc. respondentów uznało TVP Info i TVN 24 (TVP Regionalna - 72 proc., Polsat News – 66 proc.). Za kanał niezależny politycznie 65 proc. badanych uznało TVP Info i TVP Regionalna, TVN 24 dostał tu 62 proc. pozytywnych odpowiedzi, a Polsat News – 60 proc.
Według 74 proc. badanych TVN 24 "daje poczucie uczestniczenia w sprawach publicznych", 73 proc. pytanych osób uznało za takie kanały TVP Info i TVP Regionalna, a 65 proc. – Polsat News. Kanał TVN 24 miał też najwięcej – 67 proc. – wskazań w kategorii "goni za sensacją" (Polsat News – 60 proc., TVP Info – 55 proc., TVP Regionalna – 51 proc.). Równocześnie TVN 24 okazał się jednak stacją najtrafniej dobierającą tematy (76 proc.), dla innych kanałów wynik wyniósł: TVP Info - 74 proc., TVP Regionalna – 73 proc., Polsat News – 69 proc. Także na pytanie, czy stacja "prezentuje wysoką jakość dziennikarstwa" najwięcej (75 proc.) respondentów odpowiadało twierdząco w przypadku TVN 24, tuż za nim był TVP Info (74 proc.), dalej TVP Regionalna (71 proc.) i Polsat News (67 proc.).
Badanie wykonano w dniach 8-16 listopada 2013 roku, przeprowadzając tysiąc wywiadów z mieszkańcami Polski powyżej 15. roku życia.  

(RUT, 28.02.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.