Tauron wybiera agencję do obsługi 4-milionowego budżetu
28.02.2014, 09:21
Spółka Tauron Sprzedaż (Grupa Tauron) rozpoczęła przetarg, w którym wybierze agencję kreatywną do obsługi budżetu w wysokości 4 mln zł netto.
Wybrana agencja (bądź kilka - maksymalnie Tauron planuje wybranie czterech) zajmie się kompleksową obsługą kreatywną wszystkich kampanii reklamowych i działań marketingowych Tauronu przez 18 miesięcy od podpisania umowy. Spółka planuje minimum trzy kampanie reklamowe: w pierwszym i drugim półroczu br. oraz jedną w pierwszej połowie 2015 roku. Działania te skierowane będą zarówno do obecnych, jak i potencjalnych klientów Tauronu. Przetarg potrwa do 8 kwietnia br., a zainteresowane nim agencje muszą wpłacić 50 tys. zł wadium.
(BG, 28.02.2014)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










