Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 27, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polomarket wybiera dom mediowy

Sieć sklepów Polomarket przegląda oferty domów mediowych.

Katarzyna Ciszewska-Masianis, specjalista ds. PR w firmie, odmówiła nam udzielenia szczegółowych informacji na temat postępowania.
Dotychczas Polomarket planował i kupował media do swoich kampanii we własnym zakresie. Z naszych informacji wynika, że jedynie czas reklamowy w telewizji kupował dla Polomarketu dom mediowy OMD.
Sieć Polomarket liczy 410 placówek w całym kraju.

(BG, 27.02.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.