Dentsu Aegis Network przygotowuje kolejne akwizycje w Polsce
Cztery kolejne agencje zamierza przejąć w tym i przyszłym roku grupa Dentsu Aegis Network.
Jak informuje Sławomir Stępniewski, CEO Dentsu Aegis Network w Polsce, dwie z czterech przygotowywanych akwizycji powinny zostać sfinalizowane w tym roku. Jest już gotowa krótka lista firm, których przejęciem Dentsu jest zainteresowana. Obie są związane z segmentem mobile: jedna z nich z kompetencjami technologicznymi, druga - komunikacyjnymi. W obszarze zainteresowań Dentsu, ale w drugiej kolejności, jest firma działająca na rynku e-commerce, a także agencja ATL.
Do Dentsu Aegis Network w Polsce należą obecnie: domy mediowe Carat i Vizeum, agencja komunikacji Out-of-Home Posterscope, agencja performance marketingu iProspect, Amnet (RTB), agencja komunikacji reklamowej Isobar i agencja technologiczna Hypermedia. W br. sieć przejęła lokalną agencję Socializer i należącą do niej agencję Lubię To.
Grupa Dentsu Aegis Network w Polsce zatrudnia ponad 500 osób.
(AMS, 26.02.2014)