Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 26, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dentsu Aegis Network przygotowuje kolejne akwizycje w Polsce

Cztery kolejne agencje zamierza przejąć w tym i przyszłym roku grupa Dentsu Aegis Network.

Jak informuje Sławomir Stępniewski, CEO Dentsu Aegis Network w Polsce, dwie z czterech przygotowywanych akwizycji powinny zostać sfinalizowane w tym roku. Jest już gotowa krótka lista firm, których przejęciem Dentsu jest zainteresowana. Obie są związane z segmentem mobile: jedna z nich z kompetencjami technologicznymi, druga - komunikacyjnymi. W obszarze zainteresowań Dentsu, ale w drugiej kolejności, jest firma działająca na rynku e-commerce, a także agencja ATL.
Do Dentsu Aegis Network w Polsce należą obecnie: domy mediowe Carat i Vizeum, agencja komunikacji Out-of-Home Posterscope, agencja performance marketingu iProspect, Amnet (RTB), agencja komunikacji reklamowej Isobar i agencja technologiczna Hypermedia. W br. sieć przejęła lokalną agencję Socializer i należącą do niej agencję Lubię To.
Grupa Dentsu Aegis Network w Polsce zatrudnia ponad 500 osób.

(AMS, 26.02.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.