Dział: INTERNET

Dodano: Luty 20, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Apple ponownie na czele rankingu globalnych marek

Marka Apple zajęła pierwsze miejsce w tegorocznym rankingu Brand Finance Global 500.

Podobnie jak przed rokiem, Apple została uznana za najdroższą markę świata. Jej wartość szacowana jest w rankingu na 104,68 mld dolarów, czyli o 20 proc. więcej niż w ub.r. Kolejne trzy pozycje również się nie zmieniły od ub.r. Zajmują je Samsung (78,75 mld dolarów), Google (68,62 mld dolarów) i Microsoft (62,78 mld dolarów).

(LL, 20.02.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.