Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 19, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Starcom zajmie się obsługą mediową Leroy Merlin

Dom mediowy Starcom wygrał przetarg na obsługę mediową sieci sklepów Leroy Merlin.

Pokonał w nim pięciu konkurentów, w tym MediaCom Warszawa, który dotychczas pracował dla tego klienta.
Starcom zajmie się planowaniem i zakupem mediów do działań ATL. Obsługą mediową Leroy Merlin w Internecie zajmuje się MEC. Przetarg koordynowała firma audytorska Media Strategy.

(BG, 19.02.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.