Wirtualna Polska ujawniła kierownictwo wspólnego biura reklamy WP i o2
Grupa Wirtualna Polska ujawniła dzisiaj strukturę kierownictwa wspólnego biura reklamy Wirtualnej Polski i o2, które ma zacząć prace w marcu.
– Skupiamy się na osiągnięciu synergii przychodowej, dlatego też łączymy biura reklamy – mówił w piątek Jacek Świderski, prezes Wirtualnej Polski.
Od środy obszarem sprzedaży Grupy Wirtualna Polska kieruje Joanna Pawlak, dotychczas dyrektor pionu marketingu i sprzedaży Wirtualnej Polski.
Za strategię produktu reklamowego będzie odpowiadał Jacek Tryzno (ostatnio zastępca dyrektora pionu marketingu i sprzedaży ds. sprzedaży reklam WP), sprzedażą agencyjną i działem kluczowych klientów Grupy Wirtualna Polska pokieruje natomiast Filip Hołowczyc (dotychczas dyrektor działu agencyjnego i performance w o2).
Departament sprzedaży regionalnej podlegać będzie Urszuli Cabańskiej (dotychczas dyrektor ds. sprzedaży bezpośredniej w Grupie o2), sprzedaż e-commerce, oddzielona w nowej strukturze od produktu e-commerce – Ewelinie Binzer (ostatnio zastępca dyrektora pionu ds. akcji specjalnych, e-commerce i produktów płatnych w WP), a akcje specjalne – Janowi Buze (dotychczas kierownik działu akcji specjalnych w WP).
Funkcjonujące w Wirtualnej Polsce i o2 działy oraz zespoły sprzedażowe zgrupowano w departamenty. Nowością jest wyodrębniony, dedykowany reklamie zespół strategii i analiz działający w ramach departamentu akcji specjalnych i analiz. (KOZ, PR)
(18.02.2014)










