Stoch przyciągnął ponad 13 mln widzów, a Bródka prawie 5 mln
Sobotni konkurs skoków narciarskich w Soczi oglądało w TVP 1 i TVP Info w szczytowym momencie ponad 13 mln widzów. To o ponad 2 mln 200 tys. więcej, niż pierwsze zwycięstwo Stocha.
Sobotnia transmisja z konkursu skoków, podczas której Kamil Stoch sięgnął po drugi złoty medal, była najchętniej oglądanym programem telewizyjnym w tym roku. Relację w TVP 1 i TVP Info oglądało 11 mln 222 tysięcy (średnia, grupa 4+; dane Nielsen Audience Measurement), przy udziałach wynoszących 61,5 proc. (TVP 1 – 10 mln 444 tys., udziały 59,3 proc.; TVP Info – 778 tys., 2,2 proc.). W najwyższym momencie oglądalności – drugi skok Kamila Stocha w konkursie – transmisję śledziło 13 mln 617 tys. (TVP 1 – 12 mln 639; TVP Info – 978 tys.). Serię próbną przed konkursem obejrzało w TVP Info 1 mln 442 tys. (średnia), przy udziałach 4,1 proc.
Zmagania łyżwiarzy szybkich w wyścigu na 1500 m, w których złoto zdobył Zbigniew Bródka obejrzało w Dwójce 2 mln 856 tys. (średnia z transmisji dwóch grup) – udziały 26,4 proc. Najwyższy moment oglądalności wyniósł jednak 4 mln 884 tys. Niedzielne zawody kobiet na 1500 m oglądało w TVP 2 ponad 4 mln widzów. Udziały wyniosły 31,6 proc.
(17.02.2014)










