Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 26, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Mercedes reklamuje się z piramidami

Layout kampanii wyprzedażowej Mercedesów Vito i Sprinter (DaimlerChrysler Automotive Polska) pokazuje auta na tle pustyni. Reklama przekonuje, że Mercedesy będą jeździły bardzo długo, a rok produkcji nie ma znaczenia.

Kreację przygotowała agencja Scholz & Friends Warszawa, media zaplanował i kupił dom Mediaedge:cia. Kampanię zaplanowano w dziennikach ogólnopolskich i regionalnych, tygodnikach opinii (m.in. Newsweek Polska), prasie motoryzacyjnej oraz w radiu (m.in. Radio Zet). Nie jest znana data zakończenia akcji.

(MAP, 26.01.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.