Radio Eska Nord szuka twarzy kampanii reklamowej wśród słuchaczy
26.01.2006, 09:22
Trójmiejskie Radio Eska Nord rozpoczęło akcję "Zostań dziewczyną z plakatu". Stacja szuka w ten sposób słuchaczki, która weźmie udział w kampanii reklamowej rozgłośni.
Wybrana osoba będzie twarzą radia podczas planowanej kampanii reklamowej (outdoor, prasa) i akcji promocyjnych. - Chcemy w ten sposób bardziej emocjonalnie przywiązać słuchaczy do stacji – mówi Witold Cybulski, dyrektor generalny rozgłośni. Zgłoszenia przyjmowane są e-mailami i MMS-ami. Ze zdjęć powstanie galeria na stronie internetowej radia. Nie wiadomo jeszcze, kiedy akcja się zakończy. – Przeprowadzamy tego typu konkurs po raz pierwszy i nie umiemy przewidzieć, jaki będzie odzew słuchaczy – tłumaczy Cybulski. Udziały Radia Eska Nord w rynku trójmiejskim wynoszą 3,6 proc. (VII-XII 2005, Radio Track, MillwardBrown SMG/KRC).(KRZ, 26.01.2006)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










