Brodzik i Wilczak promują wspólny program Cyfrowego Polsatu i Plusa (wideo)
Cyfrowy Polsat i sieć Plus uruchamiają wspólny program – smartDom. W pierwszym etapie można łączyć produkty takie jak telewizja, Internet LTE oraz telefon i oszczędzać na każdej dodanej usłudze z portfolio obu operatorów. Oferta będzie dostępna od 18 lutego br. W kampanii promującej program wystąpią Joanna Brodzik i Paweł Wilczak.
Program smartDom ma umożliwiać łączenie usług Plusa i Cyfrowego Polsatu, dzięki czemu można zapłacić mniej za swoje rachunki. Przedłużając umowę na jedną z dwóch posiadanych usług, dokupując drugą usługę lub wybierając jednocześnie dwie usługi Cyfrowego Polsatu lub Plusa, klient otrzymuje na każdy kolejny produkt 10 zł rabatu miesięcznie.
Usługi można dodawać do produktów Plusa (telefon, Internet LTE) lub Cyfrowego Polsatu (telewizję satelitarną, Internet LTE) z abonamentem w wysokości minimum 39,90 zł. Można je również dowolnie łączyć – telewizję z telefonem, telefon z Internetem, Internet z telewizją albo wszystkie trzy – ważny jest jedynie poziom abonamentu dodawanych usług – co najmniej 39,90 zł w przypadku Internetu LTE i telefonu oraz 59,90 zł w przypadku telewizji satelitarnej.
”Zaprezentowana dzisiaj oferta to pierwszy etap programu, który będzie rozwijany w kolejnych krokach o nowe produkty dla domu i rodziny – na przykład usługi bankowe czy energia elektryczna – oraz dodatkowe korzyści – promocje, loterie, konkursy” – stwierdziła w komunikacie prasowym Beata Białkowska, dyrektor zarządzający ds. marketingu spółek Polkomtel i Cyfrowy Polsat.
W kampanii promującej smartDom wystąpią Joanna Brodzik i Paweł Wilczak. Działania obejmą Internet, radio, prasę oraz nośniki reklamy zewnętrznej. Autorem kreacji jest agencja Grey Group. Reżyserem spotów został Bartek Ignaciuk. Za produkcję spotów odpowiada TFP, a postprodukcję powierzono Chimney Pot. Kampanię zaplanowały PHD Media Direction i Carat Polska.
KOZ, PR










