Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 11, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Budweiser nie chce już sponsorować piłkarskiego Pucharu Anglii

Koncern piwowarski Anheuser-Busch InBev zapowiedział, że należąca do niego marka Budweiser nie będzie sponsorem rozgrywek Pucharu Anglii po wygaśnięciu obecnej umowy.

Budweiser jest sponsorem prestiżowych rozgrywek od 2012 roku. Porozumienie zawarte z angielską federacją piłkarską obowiązuje do końca sezonu 2014/2015. Jako przyczynę zakończenia współpracy podano konieczność koncentracji na działaniach sponsorskich, w ramach umowy z FIFA obejmującej trzy nadchodzące mundiale - tegoroczny w Brazylii oraz w 2018 (Rosja) i 2022 roku (Katar).

(LL, 11.02.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 11, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Break reklamowy z klocków Lego w brytyjskiej telewizji (wideo)

W ramach promocji filmu "The Lego Movie" brytyjska stacja telewizyjna ITV wyemitowała blok reklamowy ze spotami "wykonanymi" w całości z klocków Lego.

Nietypowy blok w niedzielny wieczór przy popularnym programie "Dancing on Ice" obejrzało ponad 5 mln widzów. Zawierał reklamy firm: BT, Premier Inn, Confused.com i The British Heart Foundation. Za kreację projektu przygotowanego na zlecenie studia filmowego Warner Bros odpowiadała sieć PHD.

(LL, 11.02.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.