Dział: TELEWIZJA

Dodano: Luty 10, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Czas reklamowy przy Oscarach wyprzedany

Telewizja ABC ujawniła, że czas w blokach reklamowych przy tegorocznej gali wręczenia Oscarów został wyprzedany.

Według informacji amerykańskiej stacji, już kilka miesięcy temu zakończono sprzedaż czasu reklamowego przy Oscarach. Średnia cena za emisję 30-sekundowego spotu mieści się w przedziale 1,7-1,8 mln dolarów (w ub.r. - 1,6-1,7 mln dolarów). ABC podała, że w wśród firm, które w br. zaprezentują swoje reklamy, znalazły się m.in.: JCPenney, Johnson & Johnson, American Express, General Motors, Coldwell Banker, McDonald's, Unilever, AARP, Mars, Pepsi, Samsung, Sprint, Chattem i Sunovion.
Ceremonia wręczenia Oscarów odbędzie się 2 marca w Los Angeles.

(LL, 10.02.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.