TVP sprzedała cały czas reklamowy przy zimowych igrzyskach w Soczi
Z oferty reklamowej Telewizji Polskiej przy zaczynających się dziś zimowych igrzyskach olimpijskich w Soczi skorzystały m.in. firmy: Totalizator Sportowy, Peugeot, Tauron oraz Procter & Gamble.
- Klienci doceniają rangę wydarzenia, jak również szanse medalowe Polaków, które przyciągną przed telewizory zdecydowaną większość widzów, przez co inwestują nie tylko w tradycyjną formę reklamy, lecz również korzystają z możliwości zakupu sponsoringu przy igrzyskach – informuje Jacek Rakowiecki, rzecznik prasowy TVP. Wśród kilkunastu takich klientów znalazły się właśnie wymienione marki.
Najwyżej spośród transmisji z Soczi biuro reklamy TVP wyceniło czas reklamowy przy pokazywanych w TVP 1 skokach narciarskich, gdzie za 30-sekundowy spot trzeba zapłacić do 71 tys. zł (wszystkie ceny bez rabatów). - Popyt na bloki przy transmisjach skoków był na tyle duży, że musieliśmy zorganizować licytację prawa do wyboru uprzywilejowanych pozycji w tych blokach – zauważa Rakowiecki, nie ujawniając jednak wylicytowanych kwot dopłat.
TVP sprzedała wszystkie zasoby czasu reklamowego przy igrzyskach. - Luty jest okresem, gdy notujemy zwiększone zapotrzebowanie na czas reklamowy i emisje przy transmisjach z Soczi nie są tu wyjątkiem. Jesteśmy zadowoleni z praktycznie stuprocentowego wypełnienia bloków reklamowych w zdecydowanej większości pasm – podkreśla Rakowiecki.
Drugą pod względem cen reklam dyscypliną z Soczi jest narciarstwo alpejskie: spot przy slalomie gigancie wyceniono na 26 tys. zł (TVP 1), z kolei cena reklam przy biegach narciarskich kobiet sięgała 23 tys. zł (TVP 2).
Zobacz kto będzie obsługiwał dziennikarsko igrzyska w Soczi.
(RUT, 07.02.2014)










