Dział: INTERNET

Dodano: Luty 06, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Rosną wpływy reklamowe serwisu ”Mail Online”

Wpływy reklamowe serwisu ”Mail Online” w ostatnim kwartale ub.r. wzrosły o 48 proc. w porównaniu do poprzedniego kwartału.

Właściciel serwisu, brytyjska grupa medialna Daily Mail & General Trust (DMGT), poinformował, że przychody z reklam MailOnline.com w ostatnim kwartale ub.r. wyniosły niemal 14 mln funtów. Kwota ta rekompensuje spadek przychodów reklamowych tytułów drukowanych DMGT (m.in. ”The Daily Mail” i ”The Mail on Sunday”), które przez trzy ostatnie miesiące ub.r. zmniejszyły się do 53 mln funtów - spadek o 1 mln funtów w stosunku do poprzedniego kwartału.
”Mail Online” jest najpopularniejszym anglojęzycznym newsowym serwisem na świecie – co miesiąc korzysta z niego prawie 130 mln użytkowników.

 

(LL, 06.02.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.