Rosną wpływy reklamowe serwisu ”Mail Online”
06.02.2014, 17:13
Wpływy reklamowe serwisu ”Mail Online” w ostatnim kwartale ub.r. wzrosły o 48 proc. w porównaniu do poprzedniego kwartału.
Właściciel serwisu, brytyjska grupa medialna Daily Mail & General Trust (DMGT), poinformował, że przychody z reklam MailOnline.com w ostatnim kwartale ub.r. wyniosły niemal 14 mln funtów. Kwota ta rekompensuje spadek przychodów reklamowych tytułów drukowanych DMGT (m.in. ”The Daily Mail” i ”The Mail on Sunday”), które przez trzy ostatnie miesiące ub.r. zmniejszyły się do 53 mln funtów - spadek o 1 mln funtów w stosunku do poprzedniego kwartału.
”Mail Online” jest najpopularniejszym anglojęzycznym newsowym serwisem na świecie – co miesiąc korzysta z niego prawie 130 mln użytkowników.
(LL, 06.02.2014)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










