Dział: TELEWIZJA

Dodano: Luty 05, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVP straci na igrzyskach, ale ma nadzieję na wzrost widowni

Przychody reklamowe przy transmisjach z zimowych igrzysk olimpijskich w Soczi nie zrównoważą kosztów obsługi imprezy. Telewizja Polska liczy jednak na wzrost widowni.

- Wpływy z reklam nie zrekompensują bezpośrednio kosztów związanych z igrzyskami - mówi prezes TVP Juliusz Braun. Wylicza jednak inne korzyści z telewizyjnych praw do tej imprezy i innych dużych wydarzeń sportowych: społeczne, wizerunkowe, a także ekonomiczne. - Transmisje przyciągają dużą widownię. Ci widzowie trafią też na inne nasze audycje, liczymy, że część nich z nami zostanie. To wszystko w dłuższym okresie przyniesie dodatkowe korzyści ekonomiczne - stwierdza Braun.
Telewizja publiczna pokaże igrzyska na pięciu antenach: TVP 1, TVP 2 (razem ok. 180 godzin), TVP Sport (350 godzin), TVP Info (ok. 16 godzin) i TVP Regionalna (nocne pasmo powtórkowe). Będzie też streaming w serwisie Soczi2014.tvp.pl oraz aplikacja olimpijska na platformie hybrydowej TVP i aplikacja mobilna dla systemów Android i iOS. Przekazy w serwisie internetowym i aplikacje będą bezpłatne.

(RUT, 05.02.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.