Pięć agencji walczy o projekty dla Totalizatora Sportowego
TBWA, Fat Baby, Ambasada Brand Communications, Draftfcb i 2012 Agency złożyły w poniedziałek prezentacje w przetargu Totalizatora Sportowego - wynika z informacji "Presserwisu".
Teraz spółka zaprasza kolejno agencje do przedstawienia ofert - część zaprezentowała je już wczoraj, reszta ma to zrobić do końca tygodnia. Zwycięskie agencje mają zostać wybrane prawdopodobnie w przyszłym tygodniu - Totalizator planuje podpisać roczne umowy z trzema, pomiędzy które podzieli projekty.
Przetarg dotyczy kompleksowej obsługi Totalizatora Sportowego i jego marki Lotto. Zaproszenie do udziału w postępowaniu trafiło jeszcze do agencji Change Integrated, Walk Creative i S4, ale te z niego nie skorzystały. W przetargu nie uczestniczy też agencja Brain, która ostatnio obsługiwała spółkę.
(AMS, 05.02.2014)










